Vill ha!

 


Detta är vad jag vill ha just nu, eller rättare sagt behöver! Hårfärgen är det viktigast, ska beställa tid hos Rolf imorgon så jag kan klippa mitt hår. Efter det ska jag fixa det med några blonda slingor i olika nyanser. Sen vill jag ha ett par chinos (på bilden: från ellos), det är snyggt, mycket fint. De bruna linserna är inte jätteviktiga, kan vänta tills september då jag får mina pengar. Sen i oktober fyller jag år. Är rätt kluven, vet inte om jag ska ta emot pengar eller om jag ska önska mig ny mobil. Väldigt svårt, eftersom jag klarar mig med den mobilen jag har nu. Jag ska nog jobba ihop till en ny mobil för typ 2000-3000. Måste in och kolla nu vad det finns för fina mobiler jag kan tänka mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0