10 Februari

God eftermiddag på er!
Vaknade runt tolv idag och pappa ringde också och sa att dom är i Bangkok nu. Så dom ska shoppa loss dom sista dagarna, får se om dom har något fint med sig hem på torsdag.
Annars hade jag en trevligt kväll med Pauline igår, vi åt pizza sen stack vi hem och slöade och fulade oss till max. Sen sov hon här och gick hem för ungefärg två timmar sen. Hon och jag har också bytt jacka så nu får jag ha en skinnjacka ett tag, trevligt.

Jag mår också dåligt, tror jag kommer bli sjuk. Ont i huvud, hals, näsa eller typ där mitt emellan hals och näsa eller något. Också har vi läxa till imorgon jag måste göra och det orkar jag verkligen inte. Vi får se hur det blir med den saken. Men nu ska jag vila iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0