12 Februari

Kollar på "I huvudet på Gynning" just nu, hon är i Moskva och provar på ett riktigt glassigt liv. Hade jag också velat. Idag har jag ätit mycket honung och durckit mjölk och te. Sen gjorde jag koksalt som gjorde susen... i fem minuter. Jag gör nästan vad som helst för att bli frisk. Men jag vill inte äta så mycket, så får skärpa mig när jag blir frisk igen. Annars har jag gått ner drygt ett kilo denna veckan. Haha, not much. Men bättre än inget.

Jag mår bättre nu, har not ingen feber i alla fall. Svullnaden i halsen har lagt sig lite. Men jag stannar nog hemma imorgon också för att bli ännu friskare. Kommer jag till skolan kan jag knappt koncetrera mig för huvudvärken ändå och jag kan nästan inte prata heller. Men på torsdag så kommer jag nog, ganska säkert att jag gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0