13 Februari

Jag vet inte vad jag ska ta mig till, för jag kan inte somna. För det första så har jag så ont i halsen och den är svullen så jag inte kan andas, nästan så jag mår illa. Min näsa är täppt och det hjälper inte att snyta sig för det kommer inget ändå. Hela mitt huvud känns som en ballong som snart ska spricka. Sen är det något annats, det känns som om något är fel. Jag vet inte, men det känns starkt som om det är något som inte står rätt till. Ibland kan jag bara få den känslan och då får jag sån gråtkänsla samtidigt. Vet inte vad det är med mig. Men om något är fel så lär jag veta det inom snarast tid.

Inte nog med det så har jag fett dåligt hy. Mitt ansikte är blekt, jag har en del finnar, är blå under ögonen och mitt "snygga" hår ligger helt platt mot huvudet. Åeeh, tror jag vill dö nu bara.
Och om min svullnad i halsen inte lagt sig tills på torsdag så åker jag seriöst till sjukhuset, för jag kan inte ha det såhär. Det är så jävla jobbigt att inte kunna somna.

Kommentarer
Postat av: Lou

Så hemskt! Du kanske har halsfluss? :/
Krya på dig, babe! (L)

2008-02-13 @ 14:03:35
Postat av: Matilda

Jag misstänker att jag har halsfluss ;/ Läste på internet om mina symtom (hur det nu stavas) och det liknar halsfluss. Ibland kan det gå över av sig själv, men om det finns bakterier måste man ha antibiotika. Jag får se hur det blir.

2008-02-13 @ 18:04:06
URL: http://mattetiilda.blogg.se
Postat av: Lou

Usch då. Jo, det är ju så. Lika bra att fixa den antibiotikan då. ;)

2008-02-13 @ 18:19:54
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0