15 Februari

Det var ett tag sedan jag skrev, men men... Jag skriver när lusten är där och det den typ nu.
Jag var tvungen att gå upp nio i imorse för jag skulle iväg till skolan och lämna individuella val. Så runt tio körde farfar mig till skolan och jag fick lämna det i syos brevlåda, sen skulle han till biltema och maxi så då följde jag också med såklart. När jag kom hem var mamma inte nöjd med min städning som jag gjorde i onsdags så jag gjorde om den. Nu kan hon inte klaga, för jag gjorde det jävligt noggrant. Jag menar, använde till och med spisskrapan för att ta bort en fäck, haha.

Sen satt jag ett litet tag vid datorn och efter det så skulle jag kolla på tv. Jag däckade efter en kvart, för jag hade inte sovit alls mycket de senaste två dygnen plus att jag fortfarande inte är helt kry. Så jag somnade alltså vid tre-halv fyra och har sovit fram tills typ tjugo i sju, med några få avbrott. Jag vaknade av att mamma sa att maten snart var klar, men när jag skulle svara så kom inte rösten fram. Så nu har jag tappat rösten, helt underbart ju. Åeh, så förbankad jag blir på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0