16 Februari

Jag är så himla smart, jag har sovit till klockan fyra. Var meningen att jag skulle hitta på något med Louice idag, något större blir det ju inte men kanske någon film ikväll som hon skrev i sin blogg. Jag har i alla fall duschat nu och jag ska äta frukost snart, haha. Jag är riktigt hungrig nu, gör ont i hela magen. Sen vill jag till Willy's och handla godis till ikväll, för det var en vecka sedan jag åt det sist. Jag är rätt duktig ändå som kan hålla mig nu för tiden. Okej, jag åt sånna skumraketer i torsdags, men bara två.

Usch, nu ska jag äta, känns som magen är ut och in.

Kommentarer
Postat av: Lou

Jag följer med dig till Willys måste köpa resväskan och sen kan vi kolla på film och ha lite mys. :) Vi kan ju höras av lite senare. ;)

2008-02-16 @ 16:33:17
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Hezha

thihihihihi här har man lilla tildyn ^ ^,

2008-02-16 @ 22:10:36
URL: http://thenancyboy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0