18 Februari

Nu är jag äntligen hemkommen från jobbet, är trött som sengångare. Vi sitter och registrerar in rabbatkupponger på datorn. Jag fick ihop 320 stycken och om jag inte hade klantat till mig med att ändra butiksnummer hade jag säkert hunnit 50 till. Plus att (detta ska ni alla lära er) vissa folk skriver som krattor så man kan verkligen inte läsa. Så snälla ni, fyller ni någonsin i en rabbattkuppong så tänk på att skriva t y d l i g t, haha. Men nej, seriöst, det är sjukt jobbigt.

Igår sa jag ju att jag inte fick lägga mig senare än tolv, men jag kollade på en film som vara till kvart i ett. Den började nio, jag menar, ofta en film varar i tre timmar och tre kvart? Det gjorde den i alla fall. Sen efter det gick jag och lade mig, men kunde jag somna? Nej. Jag låg och vred mig i minst en halvtimme sen satte jag på tvn i hopp om att tröttheten skulle verka. Inte alls, så jag läste. Men det funkade heller inte. Jag somnade till sist halv fem i alla fall, så jag har sovit i en och en halv timme inatt. Jag är avis på dom som kan sova hur länge dom vill, fast å andra sidan så tjänar inte dom pengar, haha. Men ni kanske är bortskämda? Mohaha.

Nä, men jag har faktiskt proppat i mig cola och energi dricka så jag är inte så trött ändå. Jag hoppas jag är trött vid tio-elva ikväll så jag kan lägga mig i normal tid. Vill inte somna på jobbet. Om det inte vore för Pauline så hade jag lika bra kunnat dö.

BTW, så fyller kusin Emely 18 år idag. GRATTIS <3<3
(på tal om kusiner, så kom jag på idag att jag har fyra nya kusiner, dock låtsas, men ändå, coolt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0