19 Februari

Tjenmoss, sitter här på jobbet och har jobbat klart precis. Jobbat sen åtta imorse, så nu är jag trött. Jag har jobbat i två dagar och räknat ut att jag har tjänat 1116 kronor, inte illa det. Jag ska försöka komma upp i 2500 kronor, sen får jag studiebidraget några dagar senare och då har jag 3650 kronor. Inte illa det. Ska bannemej köpa ett par nya converse då.

Väntar på att Pauline ska bli klar med sitt jobb nu, men det kanske tar tid så jag tar nog en bunte till och tjänar 150-200 kronor, haha. längtar tills jag kommer hem också, är så trött. Igår somnade jag strax innan elva. Så jag har sovit gott inatt. Det blir nog lika tidigt idag, så jag känner mig utviliad. Imorgon hade jag tänk arbeta två timmars överid så det blir lite mer pengar.

Nej, nu pallar jag tjata mer. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Lou

Svar: Tack! Än så länge har det fungerat bättre. :)

2008-02-20 @ 15:07:14
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0