2 Februari

Det var inte längesen jag kom hem från Angee. Jag fick cpdamp, åkte ettan från maxi då.. så vid konserthuset ser jag tvåan framför ettan och plingar. Sen precis när jag kommer ut ur ettan så kör tvåan iväg. Så jag springer som en galning i blåsten enda till knutan efter tvåan. Jag blev fett trött men jag hade inte väntat i en halvtimme på nästa buss. Aldrig i livet!

Hemma hos Angee så spelade vi Halo 1 (som jag sög rövskit på), sen spelade vi något motorcykelspel (som jag också sög rövskit på). Efter det så hade hennes pappa lagat någon god wook som vi försökte äta med pinnar, och voilá, lyckade ganska bra. Sen kollade vi på American Pie 2 och åt godis. Efter det var det direkt på med School Of Rock. Sen hem.. Jag kastade resten av mitt godis för jag var äcklad av mig själv.

Så imorgon då... Så ska jag sova hur länge som helst för jag behöver det. Sen ska jag nog ut och springa. Om Jysk har öppet så ska jag dit och köpa siden-sängkläder. Fyfan vad mysigt det kommer bli.

Godnatt på er!

image50
Vet, tjat om dessa bilder. Men jag är rödhårig nu.
Ska dock färga det igen om några veckor för jag vill ha det rödare.

Kommentarer
Postat av: Lou

Fint (:

2008-02-02 @ 21:57:31
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0