2 Februari

Jag ångrar mig som fan asså, jag sitter här nyvaken. Vaknade för en kvart sedan klockan TJUGO I FYRA! Att jag verkligen lät mig sova så länge. Sovit bort hela dagen och nu har jag inget att göra. Kommer vara en tråkig kväll och en massa tjurande. När det är helg vill man ju passa på att göra massa saker, men Matilda passar på att sova bort hela helgen istället.

Imorgon så ska jag i alla fall till Göteborg och det ska bli trevligt. Men jag måste kunna lägga mig i tid. Jaja, nu måste jag ner och äta frukost (jävla skit) och sen  blir det middag/kvällsmat någon timme senare. Så sjuk i huvudet är jag!! Hatar det!

Kommentarer
Postat av: Lou

Haha, så farligt är det ju inte.

2008-02-02 @ 16:39:50
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Matilda

Nej, kanske inte. Men det är bara det att det är försent att göra något då.

2008-02-02 @ 20:18:57
URL: http://mattetiilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0