20 Februari

Åh, nu är det bara 1½ dag kvar och jobba och det ska verkligen gå undan då. Men fick reda på att min lön inte kommer fråns 25:e mars. Men men, går det såhär bra så är det klart att något ska skita sig.
Jag hatar att jobba, men ändå är det bra. Skulle vilja hitta på saker och sånt. Menmen, ska inte jobba på påsklovet i alla fall.

Snart ska jag till Pauline och vara där ett tag sen blir det hem och duscha, ut med hundarna, lite tv och sen sova. Ska blir jävligt skönt med sömn, somnade klockan halv ett igår typ och jag har varit rätt trött idag.

Men ao, nu har jag inget mer att skriva eftersom mitt liv enbart består av jobb just nu.

Kommentarer
Postat av: Hezha

You're a goodie old business woman :D

2008-02-20 @ 21:37:00
URL: http://thenancyboy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0