21 Februari

Det känns skönt just nu, för jobbet är över. Skulle jobba imorgon men vi gjorde klart allt idag så det slipper vi. Efter jobbet skulle jag och Pauline sola, men rören i mitt solarium sög balle, fick inte färg alls. Svettades inte äns, så på lördag så ska jag sola igen och då ska jag ta samma solarium som Pauline.

Imorgon ska jag klippa mig, men ska bara trimma mitt hår lite, inget större. Sen vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen och kvällen. Också är det en fredag också vilket känns helt fittigt. Man vill inte sitta ensam en fredag ju. Familjen vill jag inte tillbringa den med, inte för tillfället. Middag med dom och that's it!


Kommentarer
Postat av: Linda

vi kanske kan sola tillsammans, men jagvill inte ha ett solarium som suger bara för jag måste bli lite brun :):)

2008-02-22 @ 14:37:05
URL: http://bloondiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0