22 Februari

Klockan ställdes på halv elva idag, men jag kom inte upp förräns halv tolv. Så jag sminkade mig fort, satte upphåret i något slarvigt skit sen åt jag frukost och stack iväg till Rolf för att klippa mig. Jag blev faktiskt jättenöjd och han gjorde "dröm"-lockar på mig. Haha, nä. Men ni vet sånna "flygande" lockar. Fattar inte vad han gör på en liten salong i Helsingborg. Han är verkligen jätteduktig och borde åtminstonde få ha en lyxig salong i Stockholm. Han hade visst utbildat en kille som blev populär i New York, en kille som blev utsedd till bäst frisör bland de tio bästa i Europa och en tjej som blev svensk mästare. Sen tar han bara 350 kr, men idag så fick jag det för bara 300 kr för han tyckte att jag hade varit snäll eller något, haha. Prova och klipp er hos honom (tel. 138005)

Jag har jobbat hela lovet ju, och precis nu när man är ledig så finns det inget att göra. Jag har fått förfrågningar i veckan om jag vill hitta på något och sånt och sen just när man är ledig så vill ingen va med en. Så jävla typiskt. Så jag får sitta ensam och kolla på något b-program och äta mina taco chips med salsa. Mitt liv suger!


Kommentarer
Postat av: Lou

Svar: Sorry babe men jag är sjuk. Jag förstår att du inte vill bli sjuk igen. Gah, jag vill inte heller missa skolan. ;( Tack! :')

2008-02-22 @ 16:42:50
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Johanna

Matilda.. Fredag fredag!!

2008-02-23 @ 01:13:17
URL: http://nosslopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0