24 Februari

Nu är jag hemkommen! Igår var jag hos Pauline då och vi skulle ha gått ut och ätit vilket jag är glad vi inte gjorde. Hade ångrat mig om jag hade slösat pengar på det, så Elena och Jonas lagade mat istället. Skitgod kycklig med ris. Vi hade varit på Willys också, så vi satt och lagrade fett och kollade på den halvbra filmen Dirty Dancing 2. Jag gick precis och vägde mig. Jag har gått ner lite mer än 2 kg och är skitglad. Så nu blir det inget skitätande när jag är på gång. Inte nog med det så har min bröst blivit större också, tack någon där ute! Men samtidigt så är min hy värre än någonsin och mitt ansikte är sånt extra svullet idag.

Ja, iallafall så sov jag där och det var trevligt. Vi vaknade klockan halv tolv tror jag, och mitt hår såg ut som en hockeyfrilla, haha. Och det är jättesjukt för i fredags fick jag reda på att Rolf hade klippt Helena Christensen (någon supermodell från danmark) och jag visste inte alls vem det var, nu ser jag henne överallt i tidningar. Och sen drömde jag en cp-dröm om att vår klass jagade en jättestor brännmanet med en u-båt, och det var som ett studiebesök. Min drömmar är konstiga.

Senare på dagen stack vi iväg och solade och efter det var det Willys sen gick vi båda hem till oss själva. Denna gången var det mycket bätte att sola och jag ska sola igen på tisdag, vill du hänga med Louice? Men inte på Miatorp utan på Turn.  Japp, men snart är det utgång med hundarna och sen ska jag käka thaimat som finns i kylen, mums.


Kommentarer
Postat av: Lou

Jag kan följa med. :D

2008-02-24 @ 17:52:47
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Lou

Svar: Ja, han är så söt! :)

2008-02-24 @ 19:06:18
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Hezha

har du blivit brun ?`:P

2008-02-24 @ 23:17:24
URL: http://thenancyboy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0