25 Februari

Idag fick vi sluta lite mer än en timme tidigare från musiken och det var skönt, fast det segade sig när jag skulle hem. Så jag var väl hemma vid kvart i fyra i vilket fall som helst. Så jag tog något och äta och lade mig på soffan och jag ville verkligen bara sova. Men jag ska på träning klockan sju och jag orkar verkligen inte. Tar livet av mig efter så stort uppehåll utan träning. Sitter här och försöker peppa upp mig med musik vilket inte går så bra, jag vill sova nu.

Sen berättade Erik och Nina att dom hade ringt från Helsingborgshem och dom har fått en lägenhet på Miatorp och en på Elineberg som dom ska kolla på senare i veckan. Om dom bestämmer sig för att flytta så blir det om några månader. Det kommer kännas konstigt att inte ha brodern hemma, men det kommer bli skönt också. Slippa höra hans bankande på väggen när man lyssnar på musik eller kollar på tv.

Nej, nu ska jag fortsätta att kolla runt här. Sen ska jag på med träningskläderna och iväg och plågas.


Kommentarer
Postat av: Lou

Skönt med träning ju!

2008-02-25 @ 18:05:27
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Hezha

jo jo men endå utanför ..

2008-02-25 @ 21:10:21
URL: http://thenancyboy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0