25 Februari

Har precis kommit ut från duschen och ska snart äta. Jag somnade innan träningen, vaknade tjugo i och fick damp. Klädde på mig fort som fan och sen iväg, hann precis. Träningen var jobbig, svettades som ini. Men det var skönt när det var över, att bara veta att tv-soffan och sängen väntar där hemma på en. Det är det bästa med träningen må jag säga. Sen i duschen använde jag något som heter "pure zone" från L'oreal. Tänkte att min hy behövde det, så jag provade. Utan att läsa på förpackningen så tog jag bort sminket med det, det skulle jag inte gjort. Man ska undvika kontakt med ögon. Det sved som fan, för det är menthol i det, aj aj aj.

Klockan tio så blir det i alla fall Andra Avenyn med mamma, har börjat bli spännande nu. Hamza har blivit utvisad från Sverige, Olga är kidnappad, Roxanna är med barn och hennes mamma har dött. Ja, det är rena rama dramat där alltså. Glad att man inte lever ett sånt liv, då hade jag hellre dött. Sen kommer det värsta på kvällen, jag måste ut med hundarna. Orkar inte det, ska se om jag kan tjata på mamma så hon kan ta dom. Men det kan jag i princip glömma. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0