26 Februari

Jag sitter i skolan just nu och vi ska börja på något nytt med so:n. Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det, det är så tråkigt ämnen. Vi ska skriva novell på svenskan också, har verkligen ingen fantasi. Jag har dock en liten idé som jag ska utveckla, men då måste jag läsa fakta och det vet jag inte om jag orkar.

När jag kommer hem så ska jag slappa, sen ska jag iväg och sola. Efter det blir det en halvtimmes paus sen ska jag träna idag igen. Fast ensam, eftersom Louice tycker att det är tråkigt. Det är ju lite jobbigt när man inte hänger med på tränarens steg, men om man försöker så går det.

Nej, nu måste jag fortsätta och ha tråkigt. Ska se om någon vill arbeta med mig, vill inte redovisa själv sen.

Kommentarer
Postat av: Lou

Förra gången försökte jag men hon är ingen bra tränare tycker jag. Jag kanske hänger på ändå, om jag är klar med läxan och sånt. Känner mig stressad. ;S

2008-02-26 @ 13:19:36
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0