26 Februari.

Nu är jag hemma från soleriet, och brun har jag inte blivit. Snarare röd, haha. Sen luktar jag grillad kyckling eller något, så efter detta inlägget ska jag ta en dusch med detsamma. Sen blir det nog att jag myser framför tv:n eller något. Egentligen vill jag ut och gå, ta en cigg och snacka med någon. Men tror inte någon är på direkt humör för det. Har också funderingar på att göra om min blogg lite grann, får ta hjälp av storfräsaren Louice. Har en del önskningar på hur min blogg ska se ut, så ska fråga om hon vet hur jag ska göra.


Kommentarer
Postat av: Hezha

we love you grillad kyckling woman X)

2008-02-26 @ 23:29:37
URL: http://thenancyboy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0