27 Februari

Hej och hå!
Dagen har varit sådär halvseg. Trodde jag var pigg när jag gick upp, men sen när jag kom till skolan så somnade jag nästan på första lektionen. Matten slapp vi typ, eller jag läste istället för där var ingen Håkan. Sen var det datorkunskap och Excel som gällde, tråkmåk.

Efter det så åkte jag och Lou ner till stan, gick från bibblan till ga och fy i helvete så blåsigt det är. Sen träffade vi en snubbe och köpte lite "saft" tills på fredag, göttnajs. Slipper man tänka på det i alla fall.
När jag kom hem så fixade jag en flyttlåda och lade ner allting som jag inte behöver på några veckor, sen kastade jag allt onödigt. Jag har lite kvar att göra, men det får bli på söndag tror jag. Om inte i övermorgon när jag ändå ska damma och dammsuga.

Snart är det träning som gäller. Ska slappa framför tv:n ett litet tag, sen får jag gå ut med allt mitt skräp som inte fick stanna kvar i mitt liv. Ska cykla yttepytte tidigare så jag hinner inom Netto och handla någon frukt, kanske vindruvor som jag fick sug på när jag såg att Erik och Nina hade. Btw, dom har tagit lägenheten på Elineberg nu. Inte långt kvar så har han flyttat ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0