27 Februari

Jag blir besviken på mig själv! Skulle åkt och tränat vid åtta, men jag hade städat och jag kände mig jättestressad över läxor. Nu har jag i alla fall gjort klart en uppgift på grafen och ska bara göra en eller två till. Sen har jag två kvar som måste göras i skolan, så om vi inte har matte imorgon så ska jag se om jag kan lägga lite tid då.

Kollar just nu på Top Model, inte jättekul. Roligast är att se bilderna i slutet och när dom gör make-over. Klockan tio är det Fråga Olle och det är roligt det.

Föresten, på måndag blir jag guldmunk (enligt några kompisar). Fast det är ju inte garanterat att jag blir det, men jag tror nästan det ändå. Undrar om dom ska göra något skämmigt? :O

Kommentarer
Postat av: Lou

Haha, man vet ju aldrig :D

2008-02-27 @ 23:09:19
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0