28 Februari

Kan inte säga mer än att jag är riktigt besviken nu. Ska Retro bli ett helvetes fiasko varenda gång vi ska dit eller? Kan inget klaffa? Varför ska ni svika? Varför fuckar allt sig? Någon kan svara på dessa frågor?

Jag blir helt enkelt så jävla trött på folk som inte verkar få nog av att svika, nej men.. Jag är mest sur för Louice's skull. Hon skulle firas för några veckor sen, var ni där då? Nej! Ni fick en andra chans, och kommer ni? Nej! Tänk efter lite hur Louice känner sig va. Har man varit vän med en så länge så sviker man inte, speciellt inte när det gäller födelsedagar. Ni offrar en fredag på 357 dagar (skottår), kan ni inte bara tänka efter lite? Va?
Men ni ska inte känna er tvingade, nej. Gör som ni vill, men ta era egna konsekvenser. Jag blir bara så trött på ert betende mot er kompis.

Annars för övrigt är jag aptrött och ska gå och lägga mig nu. Grafen är en bit på vägen och Expoläxan är färdig. Känns fett najs. Mitt rum är för övrigt varmt som en bastu, hur ska jag klara av sommaren? ;S

Kommentarer
Postat av: LINDA !!!!

Om detta är till mig ocvh olivia så får ni fan ta och ge er nu .. Olivia var med er sist och hjag hade utegångsförbud och nu är det så att EMILIA nui vet min ioch Olivia allra bästa vän kommer hem från thailand efter 2 veckor just den dagen och det är så nu att vi ska träffa henne, Ni försöker bara ge oss dåligt samvete men det kommer inteh hända. Ni skriver så jäkla mycket omatt vi inte hör av oss att vi sviker men ni hör fan heller aldrigav er !!!!!!!!
Så sluta säga att vi sviker vi har sagt att vi är ledsna

2008-02-28 @ 10:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0