28 Februari

Expo första lektionen idag och det var kul och mysigt. Hann med tre förpackningar och ska göra två till, men jag vet redan hur min andra ska se ut. Vi sitter och är ironiska mot varandra på Expo, sjukt kul, haha.
Sen var det lunch och jag åt fem pankakor, men nejtack, ingen soppa. Sen engelska där jag hann klart med vårt engelskhäfte och påbörjade något annat. Sen gjorde vi ett "prov" där jag bara fick två fel, najs.

Vid tre så tog jag och Louice bussen ner till söder och handlade vars ett par skor . Jag passade på att handla lösnaglar och strumpbyxor också. Men en sak som stör mig är att skorna är ju så jävla höga, men så jävla snygga också. Jag blir liksom 1,89 meter lång, nej nej nej. Jag vill inte vara såhär lång som jag är. Fem centimeter kortare och jag hade blivit redigt glad. Men jag köpte dom i alla fall, för dom kostade bara 150 kr.

Snart ska jag iväg och träna, mamma kör mig som tur är. Men jag får gå hem, eftersom jag ska sola. Men innan jag sticker så måste jag inom en av grannarna så jag kan hyra klubbstugan. Hoppas fan dom är hemma ;/


Kommentarer
Postat av: Linda

Du säger att jag inte ska säga er, säg det inte då till oss heller jag skrev men jag berättar också vad Olivia känner.
Jag är inte riktigt den som har svårt att ta när någon skriver något till mig eller om mig för det är hur jag är men olivia är allt annan en sån.
Tror du det är skoj för oss att höra att vi är så dåliga kompisar..
Så om du nu inte bryr dig så sluta skriva om oss överallt och hur dåliga vi är och hur
egocentriska vi är !!!

2008-02-28 @ 18:04:22
URL: http://bloondiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0