29 Februari

Har precis (okej, halvtimme sen) städat klart nu och det var inte alls jobbigt idag och det gick extra fort. Så nu sitter jag och bränner några skivor till ikväll. Jag hoppas kvällen blir lyckad trots att vi blir rätt begränsade till en början, men så får det bli. Det är bättre än ingetting i alla fall och om folk inte fattar det så är det deras problem. Nej, men man ska se saker och ting positivt.

Nu ska jag bara slappa fram tills klockan är fem, då ska jag duscha. Sen ska jag äta hade jag tänkt mig. Efter det så ska jag börja fixa mig och sen kommer folket vid åtta. Klockan kvart i tio beger vi oss ut, sen ska vi ta bussen halv elva till Retro. Längtar som fan till det, jag älskar att dansa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0