3 Februari

Kom nyss hem från Göteborg och är rätt trött, men sitter och proppar i mig choklad i alla fall. Ska snart gå och lägga mig dock. Men dagen började med en bilresa till Göteborg med lite illamående och en pratsam farmor. Väl hos kusinerna så blev det ännu mer prat och jag catcha up med Emely. Men känner att vi har så mycket mer att prata om, så vi ska träffa varandra på påsklovet för det är den enda lovet utom sommarlovet som vi har gemensamt. Så då kommer vi dela upp så jag är i Göteborg halva lovet och hon här halva lovet.
Iallafall så stack vi tillbaka vid halvnio tiden och det har nästan tagit tre timmar att åka.

Men nu hemma igen, så fick jag en dålig nyhet. Min faster ligger visst inne på sjukhuset nu, strax innan vi åkte så åkte hon in på sjukhuset. Fick reda på det genom Emely. Hoppas det är bra med henne, dom vet ju inte vad som är fel.

Nejmen, nu ska jag sitta här tio minuter till sen är det sängdags känner jag. Känns inte som jag kommer orka skolan imogon, ännu mindre att börja plugga till ett major prov. Vet ens inte om jag kommer hinna träna. Det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0