4 Februari

Orkar inte skriva blogg förrens nu, faktiskt. Skolan idag var egentligen kort eftersom jag och Louice i princip sket i sista lektionen, sade till läraren att vi båda var förkylda. Så vi stack till stan och åt sushi, sen gick vi rundor och jag köpte något på Åhlens. Sen var jag tvungen att beställa tid hos UM och ska dit nästa veckan redan. Sen stack vi till Ebbas och tog en brownie var. Vi kände oss som bomber så vi båda skyndade oss hem så vi kunde få ut det, haha. Så fula vi är asså.

Sen ska jag egentligen plugga till SO-provet imorgon... men jag har inte börjat ännu. Jag orkar verkligen inte. Kommer typ börja läsa på en timme eller något innan jag ska lägga mig. Man är så jävla stressad nu för tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0