6 Februari

image51Jag vaknade nyss, för jag råkade somna runt halv sju- sju tiden. Hoppas nu jag kan somna till ikväll, annars blir jag surpuppa. Jag har i alla fall städat mitt rum, dammsugat och allt och det känner jag mig stolt över. Jag känner mig väldigt äcklig, sådär som man gör när man somnat med kläder och smink, så snart ska jag hoppa in i duschen. Efter det ska jag göra engelskläxan som innebär att ta ut 30 ord från vår engelskläsebok Holes, najsigt.

Eftersom vi ska åka skridskor på fredag så var jag uppe på vinden och hämtade mina skridskor, men dom är väldigt oslipade. Någon som vet hur mycket det kostar att slipa ett par skridskor? Ungefär-pris sådär? Ringde till ishallen för att fråga, men dom jävlarna svarar inte. Jag kommer nog låna av skolan kanske, hoppas att deras skridskor är slipade. Oslipade skridskor är så jävla kassa att åka på så man kan gråta.

På fredag är det då Retro, men vi vet inte hur det blir. Vi kanske ska till Hanna, men det är inte säkert "vi får lov" att komma. Sen ska Johannas kille och hans kompisar till Retro men det är inte säkert att dom ska ha förfest. Någon som har fest på fredag eller vet någon som jag och Johanna kanske kan haka på? :)

Pusspuss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0