7 Februari



Bloggen var skitseg igår så jag orkade inte skriva något. Gårdagen var som alla andra dagar, och denna dagen var som gårdagen. Så ja, nothing big to tell you folks.

Men jag kollade i alla fall på Girls of the Playboy Mansion igår och det skulle faktiskt vara kul att leva deras liv. Om man bortser från sex med Hugh Hefner och alla nakenbilder osv. Men livet dom lever annars verkar hur kul som helst. Jag har ju knappast kropp eller utseende till att bli en Playboy, men ack så kul det hade varit. Sen skulle det vara jättekul att vinna Playmate of the Year, som Sarah på bilden. Man vinner 100 000 dollar, en bil, en motorcykel och ett 6-sidigt bildmontage (kanske framsida) i Playboy Magazine. Det hade varit skitgött.

Farmor lagar hamburgare där nere som jag börjar sukta efter. Jag vet dock inte om vi ska ha dom som hamburgare eller biff, men jag hoppas på hamburgare i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej
jag har en fråga om stil på sin blogg,
du vet där uppe högst upp på sidan, där du har en bild på digsjälv,
hur sätter man in bilder, text där, jag fattar inte
tacksam för svar :)
matilda,
ps. kika gärna in på min blogg

2008-02-07 @ 18:21:21
URL: http://matildaforsstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0