8 Februari

Idag vaknade jag riktigt trött, så jag låg kvar i tjugo minuter extra. Det var skitskönt, älskar att ligga och dra mig. Märkligt nog hade jag 40 minuter på mig att äta frukost, brukar bara få 20 minuter till det. Så jag åt hönekakor och kollade på Beverly Hills. Sen tog jag bussen till skolan och skoldagen var minst sagt onödig. Först skulle vi gå runt i matsalen och fråga lärare om deras ämnen angående valen, men jag hade inga frågor och inte mina kompisar heller. Så vi får typ en timmes rast, sen ska vi till ishallen. Där åkte vi skridskor i halvtimme, jag träffade Tess och Callo där, det var trevligt. Måste fan umgås lite med dom, vi har ändå kul tillsammans.

Efter skoldagen handlade Louice sushi och sen handlade vi alcoläsk, tio spänn stycket och slipper DK med, skitbilligt ju. Sen direkt när jag kom hem duschade jag, sen gjorde jag hemmagjorda hamburgare som är mycket godare än slaffset man får ute. Nu har jag också lyckats proppa i mig plättar, vi får se om det stannar kvar.

Ikväll ska jag till Retro, men vi har feteproblemet. Vi kan inte hitta något ställe att förfesta på. Vi måste, annars måste vi sitta och supa på mitt rum och hur kul är det. Då har man fan inte chans till att röka heller, så jag ber till "Gud" att jag ska hitta något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0