9 Februari

Jag är hemma från Retro nu och sitter i min mysiga morgonrock och dricker lite cola, men det smakar skit. Jag är sjukt trött och ska snart sova. I alla fall så har jag haft en riktigt trevlig kväll.

Kvällen började med att Johanna kom hit och vi började dricka lite. Sen stack vi till Hanna ett tag där det var ös, sen var det dags att ta bussen till Retro. Vi träffade Natalie vid bussen och det var högljutt där. Sen kom Ida och hennes kompis på Knutan och vi fick springa till McDonalds och växla våra pengar sen åkte vi båten över till Danmark.
Vi kom in på Retro utan någon som helst strul och där inne var det skitkul. Dansade så svetten rann, haha. Nej, inte riktigt men typ. Jag och Johanna kom med på en bild och jag kom nog med när jag dansade någon gång. Så imorgon ska jag leta. Sen när vi tagit båten hem fick jag ringa stackars farfar så han hämtade mig, Johanna och Natalie på knutan. Känner mig så dum mot honom, stackare att vakna mitt i natten och köra till stan.

Imorgon ska jag också tillbringa dagen med min sötnos Pauline och vi ska mysa hela dagen. Hon ska antagligen sova här också. Så denna helgen blev /blir det fullt. Sjukt kul var det idag iallafall.

Godnatt eller godmorgon på er :)

Kommentarer
Postat av: Lou

Åh, jag blir så sur för att jag inte kunde hänga med. Mupp.

2008-02-09 @ 11:06:29
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0