9 Februari

Jag sitter här och väntar på att Pauline ska komma, hon kommer nog om en halvtimme eller så. Vi ska slöa lite och så, sen ska vi åka till stan ikväll och äta någonstans är det bestämt. Imorgon ska vi till väla och jag ska handla någon tröja, kanske någon mer fashion against aids tröja.

Det var ju meningen att jag skulle lägga in någon Retro-bild, likdant som det var meningen att jag skulle bli snygg på bilderna. Men jag är väl med på tre bilder och jag ser så äcklig och fet ut på dom bilderna att ni får det bäst i att inte se dom. Vill inte skada era hornhinnor ju. Men om ni så gärna vill se får ni gå in på Retros hemsida och leta igenom hundratals bilder. Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0