12 Januari

Jag vet att jag är riktigt dålig på att uppdatera min blogg, men jag tappat intresset. Det kanske kommer tillbaka snart, vem vet? Iallafall så har jag precis kollat lite på Bridezilla och ätit frukost. Jag sov nämligen över hos Louice inatt och hon skulle till sin mormor och morfar så jag fick gå hem, haha.

Vi kollade på Simple Life avsnitt igår kväll / natt och när jag ska hem och gå ut med hundarna och hämta mina saker så går Louice in på en Nicole Richie-blogg. När jag kommer dit igen så håller Nicole på att föda sitt barn, yeah. Nu är barnet fött och det heter Harlow Winter Kate Madden, jag tycker det är gulligt att Nicole är mamma.
Men inte nog med det så är det sagt att idag ska Christina föda sitt barn, dock med kejsarsnitt och det är rätt coolt att dom blir mammor samtidigt typ. Nog med det...

image5image6


Inatt drömde jag världens läskigaste dröm:
Jag var då kompis med Elins syster Johanna och hon hade en riktigt svartsjuk kille. Så var då Johanna otrogen med en kille och det var bara jag som visste det. Sen kommer Johannas kille för han märker att något är fel. Vi står typ i en gränd och han frågar mig snällt om Johanna varit otrogen, och eftersom han håller i en köttkniv så svarar jag ärligt. Då börjar han helt plötsligt trycka in kvinen i magen på att killar som går förbi och det var så jävla äckligt. Sen så kommer vi hem till mig, jag och hennes kille, och går ner i min källare (som inte alls ser ut som på rikigt) och i ett rum finns då killen som Johanna varit otrogen med. Så vi går in där och henne kille förhör denna killen och frågar mig om han talar sanning. Tills sist när förhöret är slut krossar han en flaska och håller på att stoppa det i hjärtat på den andra killen typ. Jag vill inte se mer och springer ut och in ett att annat rum där Johanna ligger och gråter. Jag tröstar henne men sen efter fem minuter så kommer Johannas kille in och säger till mig "Du får nog gå ut härifrån nu, för jag måste straffa Johanna för det hon gjort". Jag går upp och lägger mig för att sova. Nästa dag vaknar jag och allt är typ som vanligt så jag går ner och börjar gråta och säger till mamma var som har hänt. Vi går ner i källaren för att se om det finns några lik, och mycket riktigt så finns det lik där. Mamma skriker som fan när hon får se killen och säger till mig att jag inte får kolla på liket för halva halsen var uppskuren, jag går då in till Johanna och där ligger hon på min pappas säng (ni som vet, vet att han sover i källaren ibland) med halsen helt uppskuren och hjärtat utdraget.
Den drömmen var läskig som fan, kändes riktigt verklighetstrogen och det var så himla äckligt. För henne pojkvän var helt kallblodig men på ett sätt så var han snäll mot mig. Sa att jag inte skulle kolla när han dödade. Hela tiden var jag rädd att han skulle döda mig. Uscha mig hit och dit, USCH!

Haha, jag vet, långt inlägg. Ikväll så kommer i alla fall några kompisar hit och vi ska ha filmkväll för jag är ensam hemma. Skulle vara kul om fler ville komma också, så säg bara till om ni vill.

Kommentarer
Postat av: Pau

hahah så rolig drom ja skrev på msn vad ja drömde :P hahahahah så söt du e

2008-01-13 @ 13:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0