13 Januari

Igår så var Hezha och Louice här och vi hade trevligt. Vi skulle egentligen kollat på film och så men istället satt vi lite vid datorn, kollade på tv, pratade, lyssna på musik och dansade och fulade oss, haha. Hezha gick hem vid elva tiden tror jag och Louice och jag var hungriga så vi käkade sen kollade vi på Harry Potter extramaterial och lite på den nyaste filmen, dubbat då. Så jävla fult, speciellt på danska. Jag kom nog i säng halv fyra i alla fall.

Så idag gick jag upp klockan två ungefär och gjorde frukost och sen har jag bara slappat. Måste egentligen skissa bokstäver, så jag får väl ta mig i kragen och bara göra det. Snart! Haha.
Jag är enormt irriterad också, för imorgon så ska jag till tandläkaren. Men det är på Elineberg, slipper ju dock byta buss. Men det är typ under lunchen, så jag hoppas jag kommer tillbaka i tid innan matan stänger och jag hoppas att någon är villig att hålla mig sällskap. Annars får jag väl be mamma om pengar så jag kan köpa något i cafeterian.

Good Bajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0