14 Januari

image7


Jag skrev faktiskt ett inlägg igår men det ville inte ge med sig, det publicerades aldrig även om det ligger i mitt arkiv för inlägg. Vem vet, det kanske dyker upp när detta publicerats. Om det ens kommer göra det...

Jahopp, ännu en skoldag har passerat. Inte så jobbig dock. Vi hade text och jag hann med en hel del. Först hade vi då vernisage för våra framsidor vi gjorde och jag vann med stort marginal (eller inte), haha. Sen gjorde jag klart min Tjuvlyssna-artikel och jag hann också klart med min lilla berättelse om Kalle och Elin, hoho.
Jag var tvungen till att gå tidigare för att jag skulle till tandläkaren. Jag tog bussen som tog ca en halvtimme och sen var jag framme. Det gick inget vidare, hade ett hål i tanden och tandköttsinflamation. Jag lovar, jag borstar faktiskt tänderna morgon och kväll. Så jag fick laga hålet, och det var inte så farligt ändå, är så van med tandställningen sen innan och det känns värre att ta av en tandställning och spänna den än att laga ett patetiskt hål. Så kom inte klaga, haha.  Efter besöket fick jag reda på att musiken var inställd, så åkte hem och åt.

Nu sitter jag här och ska mestadels slappa och sånt innan jag beger mig iväg på träning. Det blir dubbelpass, först dans och sen styrka. Träningen ska utföras med Louice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0