15 Januari

Jag vet att klockan är mycket, men efter detta inlägget är det bums i säng. Men ska läsa lite innan dess, vi har ju sovmorgon imorgon så det är finelimang. Ska nog bädda rent också innan jag lägger mig i sängen för det ska bli extra skönt att sova. Jag har tränat sjukt mycket idag och fler timmar kommer det bli i veckan, vill bli slim, haha.
Jag vet inte vad det är med mig, men för inte mer än några dagar sedan så var jag riktigt depp över allt. Men jag har med största hjälp från mig själv och med stöd från mina två underbaringar Pauline och Louice lyckas ta mig upp. Jag har kommit fram till att livet är inte svårare än vad man gör det till, faktiskt inte. Som sagt, om man nu vill hänga upp sig på en negativ upplevelse så är det upp till en själv. Men inte jag inte, lägger fan inte mer än 2 dagar på det.

Whatever.. Jag har även insett en annan sak som är "mindre viktigt".
Jag kan inte tro det, men det kändes som det var igår som Daniel, Emma och Rupert var små barn och var med i första Harry Potter filmen. Tro detta eller ej, men Emma fyller 18, Daniel 19 och Rupert fyller ta mig fan 20 ÅR!! Det är helt otroligt. Det var åtta hela år sedan första Harry Potter filmen spelades in och hade premiär. Jag tycker att dom växer så det knakar, men här i Sverige så står alla still verkar det som.

image8
Jag kan knappt tro det, har tiden inte gått fort?

Kommentarer
Postat av: Lou

Haha, jag håller med dig. :)

2008-01-15 @ 17:30:57
URL: http://vchip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0