17 Januari

image10
Nu är jag hemma från sista träningspasset denna veckan och det känns verkligen skönt. Men detta passet kändes inte alls jobbigt, troligen för att alla pass denna veckan har varit så hoppiga och Core/funktionell styrka är statiskt. Innan träning så var jag ett tag på öppethus på Elineberg och det kändes konstigt och man saknade lite stunderna och sånt där, indeed. Sorligt att man inte kan gå på en skola hela förskolan, grundskolan och gymnasiet. Kanske lite för väl att kunna gå på universitet där, haha.

Nu ska jag bara fixa en liten rolig grej i PS, sen ska jag duscha och äta. Så skönt att vi inte har några läxor till imorgon. Är väldigt trött på dem faktiskt och imorgon är det fredag. Det blir idrott för första gången denna terminen och vi ska ha det med D klassen, inget jag ser fram emot. Sen blir det hem och städa och efter det tänker jag handla godis för jag är extremt sugen, wieh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0