18 Januari

image11

Matilda är uppe sent... IGEN! Jag måste lära mig att lägga mig i tid. Men liksom jag har fått för mig att om jag somnar senare så slösar jag inte bort lika mycket tid på dagen. Eller ja, typ något sånt. Som tur är så är dagen imorgon bara en halvdag och jag har helgen att se fram emot.

I helgen ska jag bara slappa. Sen ska jag skippa sminket för min hy måste bannemej bli bättre nu, ska be mams köpa hem så jag kan ha ansiktsmask. På tal om mams och paps så åker dom ju på onsdag, till Thailand. Nu när det närmar sig så tror jag att jag kommer sakna dom. Med farmor och farfar i huset så kommer allt kännas så spänt, jag träffar ju typ aldrig dom och sen ska dom helt plöstlig bo hos oss i tre veckor. Hoppas dom inte snokar på mitt rum, haha, är rädd för det. Här ser förjävligt ut rent ut sagt och jag vill inte att dom ska få en chock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0