18 Januari

Jag är jätte jätte trött nu, har sovit så dåligt hela denna veckan. Högst fyra timmar per natt och det är minst fyra timmar för lite. Anyway, nu är jag hemma från skolan och denna veckan är avklarad, så himla skönt. Jag måste städa ordentligt på mitt rum nu också, typ: Plocka undan allt krimkrams, damma, torka med blött, dammsuga och torka golvet. Så jobbigt, speciellt när man känner sig som en zombie.

Jag har en godispåse som väntar på mig också, men ska äta den ikväll. Och fy satan vad jag längtar tills min lön kommer nu, orkar inte vänta på den. Det är ju dock en vecka kvar tills dess och jag klarar mig nog på... 0kr under hela veckan. Nej, men nu blir det lite slapp sen måste jag städa.


Najs bild då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0