18 Januari

image14Kalla mig sjuk eller vad ni vill, men jag är desperat på att gå ner i vikt nu.
Jag vill typ gå ner 5-8 kg och framförallt på låren. Jag har varit duktig denna veckan nu och bara ätit lite godis och jag är inte alls sugen på mer. Men jag såg alltså en video, om en tjej som skulle följa en specifik diet i trettio dagar och då bli en size zero. Man såg verkligen skillnad så jag tänker bannemej prova den dieten. Sen måste jag träna mer än tre gånger i veckan, men det lär nog bli fyra. Tänker vara i gymmet också efter Core så jag kör fyra dagar i veckan med ett mellanpass. Sen ska jag göra sit-ups, gummiband och yoga hemma. Imorgon ska jag också ut med hundarna, sen ska jag jogga. Kanske att det blir lite yoga också. Jag vet att ni kommer tycka jag är konstig, men jag vet att jag skulle må bättre om jag gick ner dom där kilona.

Nu ska jag "interneta" vidare och ha trevlig, Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Lou

Om du såg samma dokumäntär som jag såg du väl hur dåligt tjejen mådde? Size zero är jättefarligt och det är mycket bättre om det tar den tid det tar att gå ner i vikt än att svälta sig själv. Man fastnar nog lätt i det beroendet och det är helt enkelt inte värt det när du kan må bra genom andra metoder. Om man nu ska gå ner så gör det bra. Man går oftast upp alla kilo igen annars = ganska onödig diet.

2008-01-19 @ 02:33:54
URL: http://vchip.blogg.se
Postat av: Li

Ta det lugnt !! Du får inte börja skada dig själv, men jag vet hur du känner.. Och du undrar säkert hur eftersom alla tycker jag är en pinne och inte väger nånting.. efter sommaren gick jag upp 4-5 kilo och det ser man även om man vet att man inte väger mycket iallafall .. TA DET LUGNT !!!

2008-01-19 @ 15:05:08
URL: http://candyfloss.webblogg.se
Postat av: Matilda

Lou: Alltså jag ska använda mig av samma princip som den tjejen typ, kanske äta lite mer än henne. För jag blir trött på att man aldrig ser resultat :/

Linda: Jag säger samma som till Louice, att det är principen jag följer. Jag måste överdriva för jag brukar aldrig ha karaktär till att gå ner, överdriver jag blir det liksom normalt till sist. Om du fattar?

2008-01-19 @ 15:16:07
URL: http://dandelions.webblogg.se
Postat av: Li

okej sålänge du tar inte blir sjuk så !! :D:D Men ikväll ska vi vara några som ska se catwomen, lust att hänga på ??

2008-01-19 @ 16:36:32
URL: http://candyfloss.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0