19 Januari

Åeh, jag blir så less på det. Det verkar som om alla ska vara mysiga och hitta på mysiga grejor idag med sina nära och kära, jag har inimage15get roligt och mysigt att hitta på. Skulle gärna äta ute med några kompisar, sen gå på bio. Men jag är pengalös fram tills fredag. Då ska jag även till Retro för att fira Lou's 17-årsdag. Shit, tiden gå alldeles för fort. Fast det är samtidigt bra också.

Om någon vill hitta på något, typ kolla på film ikväll eller något sånt, så kommentera. Och om någon kanske redan ska hitta på något, så kanske ni kan släppa in mig? Haha, fan, låter som rena fjäsket. Men skitsamma på det. Jag är mysberoende nu och försöker med alla metoder för att få myspys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0