20 Januari

image18

Kom precis hem från Olivia där vi och några till har kollat på American Pie- Beta House. Vilken extrem film, ganska äcklig emellanåt, eller typ hela tiden. Efter filmen så snackade vi och jag kände mig riktigt trött och borta då, men nu har jag piggnat till.

Jag längtar till imorgon, till min frukost. Ska göra äggröra, haha. Har bara ätit äggröra och spagetti och köttfärssås idag så nu är jag väldigt hungrig. Egentligen är jag sugen på BigMac & co:, men det får jag inte lov att äta. Fettbildande och dessutom bli hyn fucked up (precis som den inte redan är det?)

Nu ska jag forsätta vidare en stund till på datorn, sen ska jag nog läsa eller titta på tv.

Kommentarer
Postat av: Lou

Äggröra? :p

2008-01-20 @ 00:45:47
URL: http://vchip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0