20 Januari

Jag kom nyligen hem från Linda där jag har ätit godis för 11,50 kr, en skål med glass och en cola zero. Fick ångest och ville få det ut ur mitt system, så det blev i alla fall avklarat. Sen duschade jag och nu känner jag mig fräsh.
Jag vet inte vad det är med mina ögon, men så fort jag ska läsa något på datorn som har någon ljus bakgrund bakom så blir det som en vit fläck så jag inte ser bokstäverna, sjukt jobbigt är det. Hoppas inte att det är något synfel, men jag tror nog jag skulle klara av att kolla på bokstäverna på tavlan om det var det, så hade jag ändå fått diagnosen "Normal syn" eller något.

Och jag längtar till våren som ini glödhettan, haha. Men ska blir så mysigt att inte behöva packa på sig flera lager kläder och kunna "visa" vad man har på sig. Värmen ska också bli skön, man blir så glad när våren är på gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0