21 Januari

Detta kommer bli sista inlägget eftersom min bror inte gillar när jag klickar på tagenterna, måste skaffa ett nytt och ljudlöst tagentbord. Gick inte ut med hundarna förräns vid elva, orkade inte innan. Just nu pratar jag med en gammal kompis på msn och vi har planer på att träffas på söndag. Dock är hon en aning yngre än mig, men so? Haha.

Min hy är äckelpäckel och jag kom på att olivolja i fejan nog inte tog bort finnar. Så det blev ingen ansiktsmask och jag är trött som en sengångare. Plus att jag aldrig orkade göra SO:n. Så får smyga med frågorna och svaren imorgon på EN och SV. Nej, nu ska jag läsa och sen sova.

Godnatt och dröm sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0