22 Januari

Nu har jag precis hjälp farmor och farfar in med deras väskor, eftersom dom ska bo med mig, Erik och Oscar i tre veckor. Själet till detta är att imorgon åker mamma och pappa till Thainland och hundarna behöver passning, vi kan inte klara det med skola och jobb.

På fredag är det Retro och det ska bli enormt skoj. Men jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt som ska göras den dagen. Det ska shoppas, fixas och trixas. Imorgon måste jag gå till dom som har hand om klubbstugan och fråga om jag kan få låna nycklarna.

Om en timme ska jag cykla till träningen, och jag är helt död. Men jag måste, för jag vill bli slim.

Kommentarer
Postat av: S A N D R A

svar: kul när det ska renoveras :D

2008-01-22 @ 17:54:19
URL: http://sandr4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0