22 Januari

Jag stör mig som fan på en sak! Nuförtiden har vi enormt detaljerade kläder och skor, visst är det snyggt och så. Men jag letar efter ett par helt vanliga, svarta stövlar som slutar lite högre upp än på hälften av vaden. Vill inte ha någon klack på dem, men det hade väl varit okej om dom hade haft en liten snörning där bak. Dom får heller inte kosta skjortan. Men det finns inte någonstans, Helsingborg har inte alls stort sortiment på skor. Kanske, men inte på sånna skor jag letar. Jag får se om Helsingör har på fredag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

mina är typ så.. helt enkla svarta kostade typ 500 på nilson tror jag :P
vet dock inte om de finns kvar nu..

2008-01-23 @ 00:27:15
URL: http://FLORENNZ.blogg.se
Postat av: Matilda

Okej :) Jag får kolla efter i affärerna helt enkelt ;)

2008-01-23 @ 06:13:07
URL: http://mattetiilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0