24 Januari

Förlåt för att jag inte skrivit många inlägg idag, men jag har typ vilat mycket för att bli bra tills imorgon. Jag mår bättre, bara det att mitt huvud är ganska varmt. Har inte tagit några tabletter eller så, det är ju bra.
Jag har sovit lite nu på dagen men är fortfarande trött och det är bra, så blir det tidigt i säng. Typ om 10 minuter.
Jag fick tag på nycklarna till klubbstugan som tur är , och det är faktiskt fler folk som dyker upp än jag trodde. Längtar enormt mycket!

Nästa söndag så kanske jag ska åka till Göteborg och kusinerna, så då får jag spara lite pengar och tvinga Emely ut på stan, haha. Det ska bli trevligt. Farmor och farfar bara sa det idag och jag bara "VA?". Haha, det ska minnsann bli trevlans.

Men nu ska jag lägga mig, Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0