25 Januari

En skoldag har äntligen gått men nu börjar allt det jobbiga, usch och tvi. Ska skriva allt som ska göras idag:
När Louice ringer ska jag ut till klubbstugan, lämna mina sovsaker och sen vidare ner till stan. Där ska jag hämta ut min lön och sen shoppa lite. Efter det ska jag och Louice äta sushi och sen ska jag möta Hezha för att åka till Danmark. I Danmark ska jag handla dricka, inte enbart till mig. Måste konka på 3 flaskor vin (extra) som inte är till mig, men snälla Hezha ska hjälpa till att bära. Sen ska jag handla till mig själv.
Jag hoppas det går fort så vi kan med nästa båt hem så jag kommer hem i tid då och kan färga mitt hår som jag ska göra. Sen ska jag hinna duscha och fixa mig, laga mat så jag inte är hungrig på festen. Sen måste jag bära steron till klubbstugan och efter det... Då är jag fri att festa loss! Argh, det  var till och med jobbigt att skriva, hur fan är det inte då att göra det?

Jaja, jag hoppas Louice ringer alldeles snart, för jag vill få detta överstökat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0