27 Januari

Jag vaknade ett idag typ sen låg jag och segade i sängen hur länge som helst. Men jag blev hungrig och gjorde iordning några hönekakor vilket var mums. Jag måste städa vidare idag, så jobbigt. Ska helst var klart innan farmor och farfar kommer hem. Jag måste också pallra mig till Pauline troligtivis imorgon för att hämta en mobilladdare.

När jag är klar med städningen ska jag ut med hundarna och sen laga makaroner och kolla på I am Legend, det ska bli mysigt. Jag har äntligen fått kläm på det här med hemladdning, haha. Innan var det bara Limewire som gällde men nu använder jag mig av utorrent. Så när jag har tid ska jag ladda hem alla säsonger av Buffy, haha. Utom ettan som jag har på DVD. Men jag har stor lust med ett Buffy-maraton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0