29 Januari

Ett tag sedan jag skrev nu, eller typ över 24 timmar i alla fall. Jag har varit så trött dom senaste dagarna. Både igår och idag somnade jag innan träningen och kommer helt nyvaken dit och kan inte koncentrera mig ordentligt. Så jag måste, måste komma i säng tidigare än tre idag. Inte senare än tolv helst.

Varit på tränig idag och det var roligt, tisdagarna är egentligen roligast när vi dansar. Jag var ju dock inte i tip-top-form. Plus att jag är varit olydig och rökt dom senaste dagarna så att jag inte kan andas lika bra på träningen. Nu är paktetet slut men Johanna är typ skyldig mig två stycken så det förvånar inte mig om jag begär tillbaka dom inom dom närmsta dagarna. Vad är det jag har börjat med egentligen? Okej, jag feströker, men nu börjar jag röka på vanlig tid också. It's bad! Men det är mysigt.

Till helgen så kanske det blir en kväll med vattenpipa hos Ronja, det kommer bli mysigt. Innan helgen är det en tråkig vecka resten av veckan, haha. Bra förklaring då. Men vi slapp i alla fall matten idag.


Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Hos Ronja? Bor inte hon typ långt härifrån? :p
Ey, jag kanske vill med!

2008-01-29 @ 22:25:59
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Matilda

Yep, hon har vattenpipa. Vet inte riktigt var hon bor :D
Du kan säkert med också

2008-01-29 @ 22:32:38
URL: http://mattetiilda.blogg.se
Postat av: Lou Cigaro

Goodie. Tror hon bor en bra bit härifrån, jag har det på tungan men kommer inte på det. Jag följer kanske med, om jag orkar och har lust när det nu blir. ;)

2008-01-29 @ 23:33:11
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0