30 Januari

Hejhej, har inte skrivit något inlägg idag mer om skorna. Så det får bli ett nu.
Well, dagen har inte varit så märkvärdig. Det var skola såklart och dagen var inte så jobbig tyckte jag, sista lektionen var väl rätt seg. Sen stack jag, Hanna och Emma till McDonk och jag proppade i mig fettiga pommes. Sen åkte Hanna hem och lämnade mig och Emma kvar i stan. Jag kollade i affärer och köpte en mascara, ett halsband, legins och ett linne från H&M (Sånt som samlar in pengar till AIDS). Designat av Rufus <något efternamn>, tyckte det var snyggt. Känner att jag börjar gilla sånna tröjor med tryck på nu, det är snyggt.
Sen åkte jag hem och slöade.

Från det ena till det andra så är jag djupt besviken på mig själv, för jag har ätit godis i helgen, sen har jag ätit tre dagar i rad. Nu är jag så äcklad av mig själv och jag som varit så duktig i åtminstone tre veckor. Bara ätit godis en gång i veckan. Nu får jag se till att leva på kaninföda, frukt, fullkornsprodukter och vatten. I alla fall i någon månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0