31 Januari

Jag tråkar som fan just nu, finns aldrig något att göra. Antar att jag borde plocka undan lite kläder och småsaker i rummet, men samtidigt orkar jag inte det. Det blir ju lika stökigt i helgen igen.
Mamma ringde innan och nu har dom förflyttat sig i Thailand, befinner sig i Krabi just nu och har snorklat idag om jag inte missminner mig. Om två veckor så är dom hemma igen och ska bli mypys.

Ikväll är det "Du är vad du äter", haha, det är faktiskt kul att se hur mycket dom kan gå ner och sen får man en del tips också. Fast Anna Skipper har sånna dyra produkter och det enda jag kan memorera är typ linförolja, haha.

Längtar till imorgon också, jag är lite fjrotis av mig, men jag ska till Rosengården och köpa ciggisar. Jag är extremt sugen nu och jag har bara tagit en idag. Enough about that! Imorgon ska jag också ha filmkväll med åtminstonde Louice och Angee. Och just nu, så är Louice och kollar på KoRn, den lilla fittan. Haha, nej. Men är lite avis eftersom jag faktiskt börjat gilla dom nu. Eller har gjort det ett tag nu ändå. Nästa gång så hänger jag med, with or without money.


Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Vad använder du för textsnitt i bloggen för just nu är allt skitfult! :p

2008-02-01 @ 15:40:28
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Matilda

Jag har en stil som heter English :D

2008-02-01 @ 16:22:02
Postat av: Lou Cigaro

Är det bara den, har du någon speciell på själva texten i inlägget?

2008-02-01 @ 18:20:56
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Matilda

Nej, har bara times ;P

2008-02-01 @ 18:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0